Ako reklamovať/vrátiť tovar?

Reklamácia tovaru:

Dôležité informácie ku reklamácií tovaru

- V prípade zakúpenia tovaru fyzickou osobou je dĺžka záručnej doby 24 mesiacov
- Je potrebné dodať kompletné balenie tovaru vrátenie príslušenstva
- Vaša reklamácia bude vybavená do 30 kalendárnych dní od dňa nasledujúcom po prijatí reklamácie
- Čo najpresnejší popis chyby
- Tlačivo o reklamácií nájdete v prílohe emailu o vyexpedovaní 

- Kópia dokladu o zakúpení

Dôležité informácie ku vráteniu tovaru

- Zakúpený tovar môžete vrátiť do 14 dní od prijatia zásielky bez udania dôvodu (platí len pre fyzické osoby)
- Tovar musí byť nový, nepoškodený, nepoužívaný, iba vyskúšaný
- Tovar je potrebné vrátiť aj s príslušenstvom

Nezabudnite tovar dôkladne zabaliť aby sa nepoškodil počas prepravy

Možnosti doručenia tovaru:

Osobne na našej predajni: 

Komenského 23,
040 01 Košice,
Slovensko

Prepravnou službou alebo Slovenskou poštou na adresu:

Megalandia PRO s.r.o.
Komenského 23,
040 01 Košice,
Slovensko

 Pre bližšie kontaktné informácie kliknite TU