Ako reklamovať/vrátiť tovar?

Reklamácia tovaru:

Dôležité informácie ku reklamácií tovaru

- V prípade zakúpenia tovaru fyzickou osobou je dĺžka záručnej doby 24 mesiacov
- Je potrebné dodať kompletné balenie tovaru vrátenie príslušenstva
- Vaša reklamácia bude vybavená do 30 kalendárnych dní od dňa nasledujúcom po prijatí reklamácie
- Čo najpresnejší popis chyby
- Tlačivo o reklamácií nájdete v prílohe emailu o vyexpedovaní 

- Kópia dokladu o zakúpení

Dôležité informácie ku vráteniu tovaru

- Zakúpený tovar môžete vrátiť do 14 dní od prijatia zásielky bez udania dôvodu (platí len pre fyzické osoby)
- Tovar musí byť nový, nepoškodený, nepoužívaný, iba vyskúšaný
- Tovar je potrebné vrátiť aj s príslušenstvom

Nezabudnite tovar dôkladne zabaliť aby sa nepoškodil počas prepravy

Možnosti doručenia tovaru:

Osobne na našej predajni: 

Komenského 23,
040 01 Košice,
Slovensko

Prepravnou službou alebo Slovenskou poštou na adresu:

AEROTRADE PRO s.r.o.
Komenského 23,
040 01 Košice,
Slovensko

 Pre bližšie kontaktné informácie kliknite TU

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie